Rossmann Türkiye

Türkiye'ye 2009 yılında yatırım yapma kararı alan Rossmann, 2017 Mart ayı itibariyle Türkiye'de 70 mağazaya ulaştı. Çeşitli şehirlerin merkezlerini hedef alarak mağazalaşma sürecine devam eden Rossmann, Türkiye'deki yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor.

Kendine özgü Drogeriemarkt (Kişisel Bakım, Kozmetik ve Sağlık Marketi) konseptiyle dikkat çeken Rossmann, mağazalarında cilt ve vücut bakımı, ağız ve diş bakımı, saç bakımı, bebek bakımı, ithal ve yerli parfümler, organik gıda ürünleri, atıştırmalık gıda ürünleri, sağlık ve hijyen ürünleri, ev temizliği, ev idaresi, medya, kitap-kırtasiye, oyuncak, dekorasyon ve hediyelik eşya kategorileri mevcut. Tanınmış marka ve ürünlerini müşterilerine uygun fiyatlarla sunmayı ilke edinen Rossmann'ın, Rossmann Kalite Markaları olarak tanımladığı, kendisine ait 40 civarında markası ve bu markalara bağlı 3000'e yakın ürünü mevcuttur. Bu ürünler üstün kalitelerinin yanı sıra çok uygun fiyatlarıyla da tüketicinin dikkatini çekiyor

 

Rossmann Türkiye Ticaret Sicil Bilgileri için; 

http://www.rossmann.com.tr/Rossmann-Icerik/35