Dalin

Dalin, temizlik ve bakım ürünleri ile annelerin, bebeklerin ve çocukların tüm ihtiyaçlarını karşılayan güvenilir bir marka olarak tanınıyor. Dalin, 29 yıldır oluşturduğu güçlü marka değerleri ve bebek bakım uzmanı marka kimliğiyle çocuklara da hitap ediyor. Dalin’i başarıya götüren iletişim stratejisi ise, eğlenceli ve keyifli bakım vaat eden marka mesajlarını, çocukların ilgisini çeken reklamlarında sevimli civcivi ile vermesi olarak biliniyor. Şampuan, ana kategori olarak önemini devam ettirirken diğer bakım ürünleri de bebek bakım gamını tamamlıyor. Dalin’in hedef kitlesi 0-12 yaş arası bebek ve çocuk sahibi, bebek bakımına önem verip bebeği için özel bebek bakım ürünleri arayan anneler olarak tanımlanıyor. 0-5 yaş arası bebeği olan anneler ise, Dalin’in “core” yani çekirdek hedef kitlesini oluşturuyor. AC Nielsen’in tüketici araştırmaları ve “Dalin Marka Vizyonu” doğrultusunda yapılan grup çalışmalarının gösterdiği üzere Dalin, “güvenilir, bilinir, yakın, sevimli, dost, sempatik, sıcak, sağlığa uygun, çocuklara değer veren ve ödenen paranın hakkını veren marka” özellikleri ile anılıyor. Ürünlerin fonksiyonel faydalarını iddia ettiği biçimde yerine getirebilmesi ve dünya standartlarında formül ile ambalaj kalitesine sahip olması, Dalin’in bu uzun dönemli başarısının anahtarı. Dalin herkesin zihninde güvenilir ve dost marka olarak yer alıyor ve bu güven marka karakterinin en önemli kısmını oluşturuyor.

www.dalin.com.tr 
www.dalinkids.com
www.kopas.com.tr