Bu Logolara Dikkat

Rossmann olarak, ürünlerimizin kalitesine, çevreye sağladığımız katkıya, ürünlerimizin doğallığına ve organikliğine güveniyoruz. Bu nedenle her türlü test ve kontrole giriyor, alınan logolarla müşterilerimize kaliteyi sunuyoruz. Markalarımızın sahip olduğu bütün kalite belgeleri ve logolar ile müşterilerimizi koruyor, ürünlerimizin güvenilirliğinin altını çiziyoruz.

Avrupa standartlarında onaylanan kalitemizi ifade eden logoları ve bu logolara sahip Rossmann Kalite Markalarımızı daha yakından inceleyebilirsiniz.

BDIH

Bu logo, üzerinde bulunduğu ürünün “gerçekten doğal kozmetik ürünü” olduğunun kanıtıdır.

Sürekli artan doğal kozmetik pazarında güvenilirliği sağlayan BDHİ logosu, ürünlerde kullanılan her türlü hammaddenin ilaç, sağlık ürünleri, gıda takviyeleri ve kişisel hijyen ürünleri (www.bdih.de) için kurulan Sanayi ve Ticaret Firmaları Derneği’nin katı kurallarına uygun olduğunu anlatır.

BİO

Avrupa Birliği’nde kanuni olarak organik ürün tanımına giren ürünlerde kullanılır. Bu ürünlerin hammaddesini genetik olarak değiştirilmemiş, geleneksel tarım ilaçları, suni gübre ve atık su kullanılmamış ekolojik plantasyonlar oluşturur.

BPA

Ambalajların sağlığı tehdit etmemesi için oluşturulan BPA logosu, gıda ambalajlarında Bisfenol A'nın olmadığını ifade eder. Bisfenol A, günümüzde özellikle plastik, naylon, polyester ve PVC gibi maddelerin üretilmesinde etkin rol oynayan bir plastik hammaddesidir. Bu hammadde temas ettiği gıdalara geçmeye meyillidir, böylece sağlığı tehdit etme olasılığı vardır. Bu logoya sahip ürünlerde bu kimyasalın bulunmadığı anlatılır.

DLG

Ürünlerin kalitesi güvence altında! Uluslararası testleri ile Avrupa'da kalite değerlendirmesinin lideri olan DLG, tarafsız ve bağlayıcı kalite standartlarına sahiptir. İyi ve dikkatli hammadde seçimi ile en uygun işleme ve hazırlama sürecinin de kriterler arasında olduğunu belirten bu logo, DLG kalite standartlarını taşıyan ürünlere verilir.

Alman Alerji ve Astım Derneği

Üzerinde bu logoyu taşıyan ürünler, astım ve alerjisi olan kişilerce güvenle kullanılabilir. Alerjisi ve astımı olan çocuklar ve yetişkinler için kurulan bu organizasyon, 1897 yılından bu yana bu hastalıklar üzerine çalışmaktadır. 18.000 aktif üyeye sahip bu dernek, üyeleri ve üyesi olmayan hastalar için zararsız gördüğü ürünleri onaylar.

Öko Tex Standard 1000

Çevreyi de korumayı asli görevlerinden sayan markaların sahip olabileceği bu logo, ilk kez 1995 yılında kullanıldı. Bu belgeyi hak eden bir işletmenin, çevresel kriterlerin yanı sıra asgari sosyal standartları, güvenlik ve enerji politikaları da olmalıdır. Bu logoyu taşıyan her işletme, geleceği koruma altına almak için bir adım atmış demektir.

Öko Test

Öko test, yıllık 3000 ürünü mercek altına alan, bunları belirlediği yöntemlerle ölçen, fiyat-kalite dengesini inceleyen, tüketiciyi ilgilendiren ürün ve hizmetleri denetleyen bir sistemdir. 25 yıldır, objektifliğini sürdüren bu denetim sistemi, ürünlerin sağlık için risk taşıyıp taşımadığını, çevreye zarar verip vermediğini inceler. Bu logoya sahip olan ürünler tüketiciler tarafından güvenle kullanılabilir.

Stiftung Warentest

Tüketicilere bağımsız ve objektif görüşler sunmak amacıyla 1964 yılından beri çalışan tüketici koruma enstitüsüdür. Test ürünlerinin seçimi bağımsız uzmanlarla, ekonomi temsilcileri ve tüketici temsilcileri ile işbirliği halinde yapılır. Enstitünün belirlediği katı kurallar ile bağımsız test edilen ürünler, onaydan geçtikten sonra bu logoya sahip olur.

CE

Bu logo, üzerinde bulunduğu ürünün insan mal ve can güvenliğini tehdit etmediğinin, güvenilir olduğunun ve çevreye zarar vermediğinin kanıtıdır.

AGROLAB

Son derece güvenilir analizler ortaya çıkaran AGROLAB, çevre, gıda ve tarım üzerinde yoğunlaşarak tüketicilere bu konuda garanti sağlar. Değerlendirmelerinde en gelişmiş teknoloji ve analizleri kullanan enstitü, Avrupa'da şirketler için yenilikçi ve öncü bir gruptur.


 

Bu logo, çölyak hastaları için tehlike arz eden glütenin ürünün içerisinde bulunmadığının kanıtıdır.

 

Fairtrade

Organize bir sosyal hareket ve piyasa temelli bir yaklaşım olan Fairtrade (Adil ticaret), gelişmekte olan ülkelerde üreticilere daha iyi ticaret koşulları ve sürdürülebilirliği teşvike yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Gelişmekte olan ülkelerin gelişmiş ülkelere ihracatında üreticilere daha fazla ücretin yanı sıra, daha yüksek sosyal ve çevresel standartlar sunulması gerektiğini savunur.


 

Mavi melek logosu, çevre koruma ile ilgili ürün ve hizmetlere verilen, dünyanın ilk ve en eski logosudur. Sürdürülebilir bir geleceği savunan, ağır metalleri ve çevreye zararlı hammaddeleri içermeden kaliteli içeriğe sahip ürünlere verilir.



 

"Sürdürülebilir Temizleme Şartı"nı ifade eden bu logo, deterjan ve temizlik ürünleri için oldukça önemlidir. Bu logoya sahip ürünleri kullanan tüketiciler, kaynakların sürdürülebilir ve verimli kullanılmasına destek vermiş olur.



 

FSC, sürdürülebilir orman yönetimi için ilk belgelendirme sistemi oluşturulmuş kâr amacı gütmeyen uluslararası bir kuruluştur. Greenpeace ve IG Metall sendikasından destek alan tek kuruluş olma özelliği olan FSC etiketi, satın alınan ürünün üretiminde sorumluluk bilincinde ağaç tüketildiğini garanti eder. Böylece, çevreyi ve ormanların sürdürülebilir yönetimi sağlanmış olur.



 

Ormanların ekolojik dengesinin korunması amacıyla verilen bu logo, geri dönüşümü ifade eden en önemli kanıttır. Bu logoya sahip olan ürünler, geleceğin mirası ormanları korumayı garanti altına almıştır.



 

Ormanların geleceğimiz için apaçık önemine değinen bu logo, bulunduğu ürünün atık kağıt üretimi ve ormanları koruma hareketine destek verdiğini teyit etmektedir.